RebetMinyak

"Jika kita melakukan perkara yang sama, mana mungkin kita akan mendapat pendapatan yang berbeza"


http://www.RebetMinyak.com/tv3

Baru Bermula: Gabungan diantara keperluan dan permintaan. Gabungan diantara kekuatan produk dan plan. Produk yang hadir dimasa yang tepat dan plan yang membolehkan anda mendapat pendapatan yang lumayan. Anda buat anda untung, anda TAK buat pun anda TETAP untung.

Berapa lama anda mahu pergi kerja 7 pagi, balik 7 malam?
Baru 15hb setiap bulan, wang gaji anda telah habis?
Berapa jumlah wang yang anda mampu simpan sebulan?
Berapa banyak hutang anda?
Adakah anak anda mendapat apa yang sepatutnya dia dapat dari segi keperluan harian, kualiti persekolahan?
Berapa banyak wang yang telah anda berikan untuk ibubapa?
Bilakah anda ingin meningkatkan lagi taraf kehidupan anda?
Oleh itu, anda perlu berniaga. 9 dari 10 punca rezeki adalah berniaga. Pada tahun 2007, perniagaan seperti yang kami tawarkan ini telah meyumbangkan RM6 billion untuk ekonomi Malaysia dan pengiatnya ada 4 juta orang.
Petrol sekarang RM2.70 seliter? Dan yang lebih membimbangkan lagi, biasanya barang lain akan turut naik - Kami ada penyelesaian untuk kurangkan kos petrol dan menambahkan pendapatan anda.

Fikirkan.. di Malaysia, kenapa orang yang berpendapatan puluhan ribu ringgit dan golongan profesional juga turut merebut peluang seperti ini ?? Anda bagaimana?

Saturday, June 21, 2008

Kereta-kereta konsep idaman di Tokyo Motor Show

Teknosains - Pembuat kereta Jepun telah mendedahkan butir-butir kereta-kereta konsep yang akan dipamerkan di Tokyo Motor Show. Di sini dipaparkan beberapa rekaan-rekaan yang menakjubkan.

- Toyota RiN



Direka untuk mempromosikan harmoni dengan alam semulajadi dan membangkitkan satu perasaan hangat, kabur di dalam, eko mesra Toyota RiN dengan ciri-ciri kereta konsep tempat-tempat duduk ergonomi yang hangat, pengatur aras oksigen, pelembap tempat, sistem kawalan stereng latihan mood yang memantau keadaan psikologi pemandu, dan kaca kehijau-hijauan yang melindungi dari UV dan cahaya inframerah manakala menambah keindahan semulajadi pandangan di luar. Reka bentuk luar adalah diinspirasikan oleh tumbuhan lama pokok Cryptomeria Jepun yang dikenali sebagai pokok-pokok yakusugi, yang boleh ditemui di pulau Yakushima, satu tapak warisan dunia yang semula jadi yang dikenali dengan keadaan asalnya, hutan purba.

_____________________

- Toyota Hi-CT


Toyota Hi-CT, diiklankan sebagai kenderaan bagi bandar yang menarik untuk generasi seterusnya, terbina khususnya untuk jalan-jalan kota yang sempit dan ciri-ciri sebuah enjin hibrid yang anda caj dengan memasang saluran keluar dinding. Bateri-bateri adalah distorkan di bawah lantai untuk lebih padat, reka bentuk tegak, dan 100V AC dalaman saluran keluar yang menyediakan penumpang-penumpang satu cara yang mudah untuk memberi kuasa kepada alat-alat elektronik mudah alih mereka. Geladak belakang adalah cukup besar untuk mengangkut basikal-basikal dan papan luncur, atau ia boleh dilengkapi dengan satu tempat bagasi yang boleh dicabut.


_____________________

- Mazda Taiki



Hiper aerodinamik Mazda Taiki adalah kenderaan keempat dalam siri Mazda Nagare kereta-kereta berdasarkan aliran konsep. Diinspirasikan oleh Japanese Koinobori - panji-panji berhias bentuk ikan-karp - reka bentuk Taiki bermakna untuk secara visual ekspresi pengaliran udara (secara kebetulan, taiki bermakna atmosfera di Jepun). Dengan prestasi alam sekitar dan pemanduan yang menakjubkan, enjin putar Taiki generasi seterusnya dan layout enjin-depan pacuan-belakang boleh digambarkan dengan baik kepada masa depan kereta-kereta sport Mazda yang direka bagi membantu menjayakan sebuah masyarakat yang lebih mampan.


_____________________

- Honda PUYO



Rekaaan Eko-mesra Honda PUYO kenderaan bahanapi-sel adalah bermakna untuk mencipta satu tanggapan lembut, mesra dan menghiburkan penghuni-penghuni serta penduduk sekitar. Reka bentuk kotak lembut dan tidak berkelim memberi PUYO bahagian dalam yang luas dan daya penarik seekor binatang peliharaan yang comel yang meminta-minta untuk disentuh. 'Gel badan' PUYO dibuat daripada bahan-bahan lembut direka bagi meningkatkan keselamatan, lampu-lampu besar yang dimasukkan dan kilauan pencahayaan lain melalui kulit lembut yang lut cahaya dalam harapan untuk memelihara satu hubungan lebih lembut antara manusia dan mesin.


______________________

- Nissan Pivo 2



Seperti Pivo asal Nissan, Pivo 2 berkuasa-elektrik empat roda unit berkuasa-individu menukar 90 darjah untuk menggerakkan kereta ke mana-mana arahan, manakala kabin putaran 360 darjah membenarkan pemandu untuk menghadap ke hadapan pada sepanjang masa. Pivo 2 yang terkemuka kebanyakan meningkatkan adalah papan pemuka mendaki NEC Papero ejen robot yang boleh membawa perbualan-perbualan dan membaca air muka untuk memantau keadaan pemandu. Tambahan bagi membantu dengan fungsi-fungsi kenderaan asasi, Papero boleh membantu mengemudikan jalan-jalan dan mencari tempat letak kereta, mencadangkan di mana berhenti untuk minum kopi jika melihat pemandu mengantuk, dan meringankan suasana dengan mengangguk dan berkelakuan gembira.


______________________

- Daihatsu Mud Master-C


Daihatsu berkerja dengan basikal gunung bintang Raita Suzuki untuk merekabentuk Mud Master-C, sebuah pengangkut yang padat dan ringan paling sesuai untuk menyokong tugas MTB. Mud Master-C memberikan ciri-ciri kukuh badan bingkai pembinaan, satu sistem pengurangan pusat yang inovatif dan tayar 16 inci off-road yang menyediakan lebih 37 sentimeter (14.5 inci) pembersihan kawasan, membenarkan ia untuk menceburi ke dalam kawasan basikal gunung. Tiga pintu seperti sayap burung Gull gergasi untuk memuat dan memunggah kargo.


______________________

- Mitsubishi i MIEV Sport


Sepasang pada roda motor menjalankan dua buah roda depan eko mesra Mitsubishi i MIEV Sport kereta mini elektrik, manakala motor lain menjalankan roda belakang. I MIEV Sport mempunyai satu julat 200 kilometer (120 batu) dan adalah dikuasakan oleh ion litium bateri, dengan jus tambahan disediakan oleh tambahan sel-sel suria dipasang di atas bumbung, satu kipas penjana diperlekap dalam jerjak/gril depan, dan satu sistem pembrekan yang menjana semula yang memulihkan tenaga apabila kereta diperlahankan. Kecekapan terus adalah diperolehi dengan kuasa simpanan LED dan tingkap kaca penyerap haba, dan ciri-ciri dalaman banyak komponen-komponen bioplastic.



______________________

- Suzuki X-HEAD


Kenderaan lintasan utiliti Suzuki X-HEAD yang versatil adalah terbina untuk pengembaraan dan perjalanan dalam bandar, dan boleh dilengkapi dengan satu unit-unit kepelbagaian muatan dasar sesuai untuk situasi-situasi berbeza. Unit 'orang berkhemah' boleh dicantum untuk menyediakan ruang tidur untuk dua orang dewasa, unir 'Fesyen' membenarkan untuk mobiliti bandar yang bergaya, dan unit 'Penyelamat' adalah ideal untuk operasi-operasi penyelamatan kecemasan dalam persekitaran ekstrim.


_______________________

- Suzuki Sustainable Mobility (PIXY + SSC)


Kenderaan konsep Suzuki Sustainable Mobility mengandungi dua unit - pod pengangkutan peribadi halaju rendah bernama PIXY dan satu unit mobiliti berasaskan-kereta mini bernama Suzuki Sharing Coach (SSC). Ideal untuk lawatan singkat sekitar bandar, PIXY direka untuk mengangkut individu-individu sepanjang lorong pejalan kaki dan ke dalam bangunan-bangunan. PIXY muat di dalam SSC untuk perjalanan lebih panjang, dan satu sistem kawalan berkongsi membenarkan pemandu untuk mengoperasi SSC dari dalam PIXY. PIXY boleh juga berada bersama-sama dengan satu unit kereta lumba bernama SSF dan satu unit bot bernama SSJ.

No comments: